loading...
هك
به هكستان خوش آمديد

دوستان، انجمن وب و عضوگيري وب تا تكيمل شدن گروه هكري و پيوستن ساير دوستان انجام نميگيرد


هكر بازدید : 314 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)



1. پیدا کردن یک کاربر که خود را Invisible (مخفی) کرده.
2. باز کردن چند یاهو مسنجر به طور همزمان بدون نیاز به هیچ برنامه ای.
3. تعقیب یک آی دی، چه زمانیکه از شبانه روز آنلاین و آفلاین میشود، چند بار؟ چه ساعتی؟
4. حذف تبلیغات از یاهو مسنجر.
5. تغییر تیتر یاهو مسنجر.
6. ساخت یک پروفایل جداگانه برای چت. (نام مستعار)
7. دانلود و کپی برداری از عکس فردی که با شما چت میکند.
8. دسترسی به آرشیو چت یاهو مسنجر بدون اتصال به اینترنت.
9. جلوگیری از به نمایش درآمدن پنجره کوچک بالای ساعت ویندوز توسط یاهو مسنجر.
10. لیست دستوراتی که میتوانید از آن ها در چت استفاده کنید.
11. استفاده از تب برای چت کردن و جلوگیری از باز کردن چندین پنجرۀ چت به طور همزمان.
12. فرستادن اشکال زیبا در هنگام چت. (کدهای مخفی)
13. فرستادن SMS (پیامک) به موبایل افراد از طریق یاهو مسنجر.
14. استفاده از کلیدهای Shortcut (میانبر) در هنگام استفاده از یاهو مسنجر.
15. کدهای تمامی شکلک های یاهو مسنجر.
1. پیدا کردن یک کاربر که خود را Invisible (مخفی) کرده.

اگر میخواهید بدانید که دوست شما یا شخصی واقعاً آفلاین هست یا اینکه خود را برای شما Invisible کرده میتوانید از سایت های زیر کمک بگیرید. فقط کافی هست تا ID یا Email او را نوشته و روی دکمه ای که مربوط به جستجو هست کلیک کنید.

در سایت بالا کافیست تا روی گزینۀ Yahoo Detector در بالای صفحه کلیک کرده، سپس ID فرد مورد نظر را در مستطیل خالی رنگ نوشته و روی زره بین کلیک کنید. سایت به شما خواهد گفت که فرد مورد نظر واقعاً آفلاین هست یا اینکه خود را Invisible کرده!
لیست بقیۀ سایت هایی که کار مشابه را انجام میدهند:
2. باز کردن چند یاهو مسنجر به طور همزمان بدون نیاز به هیچ برنامه ای:

شما میتوانید چند یاهو مسنجر را به طور همزمان باز کنید و با چند آی دی مختلف همزمان آنلاین شوید. برای این کار یک تغییر کوچک در رجیستری ویندوز کافیست.
ابتدا دکمه پنجره را گرفته و سپس دکمۀ R را روی Keyboard خود فشار دهید تا پنجرۀ RUN باز شود. یا به منوی Start رفته و روی RUN کلیک کنید تا پنجرۀ آن باز شود.


سپس درون این پنجره بنویسید: regedit و روی دکمۀ Ok کلیک کنید تا پنجرۀ رجیستری ویندوز باز شود اگر در بین راه پنجرۀ کوچکی باز شد روی Yes کلیک کنید.
در رجیستری ویندوز به آدرس زیر بروید.

+- HKEY_CURRENT_USER
+- Software
+- yahoo
+- pager
+-Test
نفهمیدید؟!
یعنی اینکه ابتدا روی شکل پوشه ای که نام آن HKEY-CURRENT-USER هست دو بار کلیک کنید تا پوشه های زیر مجموعۀ آن باز شود. سپس از بین پوشه های باز شده، پوشۀ Software را پیدا کرده تا زیر مجموعۀ آن باز شود. سپس از بین پوشه های باز شده پوشۀ Yahoo و سپس Pager و سپس Test را پیدا کرده تا باز شود. دقت کنید که پوشۀ Test زیر مجموعه ندارد و پس از پیدا کردن آن روی پوشۀ Test یکبار کلیک کنید تا انتخاب شود. به عکس های زیر برای تفهیم بیشتر توجه کنید.



حالا که فولدر Test را پیدا کرده و رویش کلیک کرده اید، در صفحۀ سمت راست کلیک راست کرده و از منوی باز شده ابتدا گزینۀ New و سپس DWORD (32-bit) Value را انتخاب کنید. به عکس زیر دقت کنید.

حالا نام شکل ایجاد شده را Plural بگذارید. به عکس زیر دقت کنید.

سپس Enter کرده و روی آن دو بار کلیک کنید تا یک پنجره کوچک باز شود. سپس مقدار این پنجره را از صفر به 1 تغییر دهید. به عکس زیر دقت کنید.

در پایان Ok کنید. همین بود. کار تمام است حالا شما قادر خواهید بود تا چند یاهو مسنجر را به طور همزمان باز کرده و با چند آی دی متفاوت Sign in شوید.
3. تعقیب یک آی دی، چه زمانیکه از شبانه روز آنلاین و آفلاین میشود، چند بار؟ چه ساعتی؟
شما میتوانید یک ID را در 24 ساعت شبانه روز توسط یک سایت تحت تعقیب قرار دهید تا ببینید که چه ساعت هایی آنلاین و آفلاین میشود. فقط کافیست تا در سایت زیر ثبت نام نموده، سپس آی دی فرد مورد نظر را نوشته و منتظر باشید تا سایت کارش را انجام دهد.

سایت دیگری نیز وجود دارد که کار مشابه را انجام میدهد و آدرس آن در زیر نوشته شده:
4. حذف تبلیغات از یاهو مسنجر:
در پائین برنامۀ یاهو مسنجر (Yahoo Messenger) شما تبلیغاتی را میبینید که آزار دهنده هستند. اگر میخواهید که از شر این تبلیغات راحت شوید 2 راه وجود دارد. راه ساده که ممکن است برای نسخه های جدید یاهو مسنجر عمل نکند و راه دوم استفاده از نرم افزار Ad Banner Remover هست که باید این برنامه را دانلود و نصب کنید و تبلیغات را از نسخه های 11 به پائین یاهو مسنجر حذف خواهد کرد.
راه اول:
فقط کافیست تا برنامه Notepad ویندوز خود را باز کنید. برای باز کردن نوت پد کافیست تا کلیدهای پنجره + R را با هم فشار داده و پس از باز شدن پنجرۀ Run درون آن بنویسید Notepad و Ok کنید.

بعد از باز شدن برنامۀ Notepad کد زیر را درون آن تایپ کنید.
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USERSoftwareYahooPagerYUrl]
"Messenger Ad"="*"
"Webcam Upload Ad"="*"
"Webcam Viewer Ad"="*"
"Webcam Viewer Ad Bid"="*"
"Webcam Viewer Ad Medium"="*"
"Change Room Banner"="*"
"Conf Adurl"="*"
"Chat Adurl"="*"

سپس به منوی File رفته و روی گزینۀ Save کلیک کنید. نام فایل را هر چه که میخواهید بگذارید ولی پسوند آن باید Reg باشد. به مثال زیر دقت کنید.
Arash.Reg

حالا روی گزینۀ Save کلیک کنید. سپس روی فایل شما که با نام دلخواهتان ایجاد شده دو بار کلیک کنید تا باز شود و روی گزینۀ Ok و Yes و در پایان Ok کنید تا کار شما به اتمام برسد. حالا یاهو مسنجر را دوباره باز کرده و خواهید دید که تبلیغات آن حذف شده است.
راه دوم:
برای حذف تبلیغات از یاهو مسنجر 11، 10 و 9 میتوانید از نرم افزار Ad Banner Remover Plus استفاده کنید.
پس از دانلود این نرم افزار کافیست تا آن را باز کرده و در پائین صفحه محل نصب یاهو مسنجر خود را پیدا کنید و مربع ها را برای حذف تبلیغات از بخش های مختلف یاهو مسنجر علامت دار کرده و سپس روی گزینۀ Apply Options کلیک کنید.

در تصویر بالا میبینید که تبلیغات به کلی از این نرم افزار حذف شده اند.
این نرم افزار را میتوانید در زیر از لینک با قابلیت رزیوم و حجم تقریبی 1.5 مگابایت دانلود کنید.(البته اگه لینک دانلودش کارکنه)
5. تغییر تیتر یاهو مسنجر:
به آدرسی که نرم افزار یاهو مسنجر را در آنجا نصب کرده اید بروید که به طور پیشفرض آدرس زیر میباشد.
C:Program FilesYahoo!Messenger
اگر از ویندوز 7 یا ویستا استفاده میکنید به آدرس زیر بروید:
C:Program Files (x86)Yahoo!Messenger
سپس فایلی به نام ymsgr.ini را پیدا کرده و آن را توسط Notepad باز کنید. در پایین متن این فایل کد زیر را قرار دهید:
[APP TITLE]
CAPTION=کلمۀ مورد نظر را اینجا بنویسید
سپس فایل خود را Save کنید. در صورتیکه فایلی به نام ymsgr.ini در پوشۀ مورد نظر وجود ندارد حتماً از نسخۀ جدید یاهو مسنجر استفاده میکنید که این فایل در این نسخه وجود ندارد.
6. ساخت یک پروفایل جداگانه برای چت:
با ساخت یک پروفایل جداگانه شما قادر خواهید بود تا با هر نامی در چت روم یاهو شروع به چت کردن کنید. به طور ساده یعنی اینکه یک نام جعلی یا مستعار برای خود بسازید.
برای این کار ابتدا در یاهو مسنجر به منوی Messenger رفته و روی گزینۀ My Account Info کلیک کنید. مرورگر شما باز خواهد شد و در صفحۀ باز شده از شما خواسته میشود تا Password خود را وارد کنید.
پس از کلیک روی Sign in صفحۀ پروفایل شما باز خواهد شد. به پائین صفحه بروید و در قسمت Account Settings روی گزینۀ Manage your Yahoo! aliases کلیک کنید.
در صفحۀ باز شده روی گزینۀ Add an alias کلیک کنید، یک مستطیل با فضای خالی نمایان خواهد شد که شما باید در آنجا هر نامی را که میخواهید بنویسید و سپس روی گزینۀ Save در سمت راست صفحه کلیک کنید. در صورتی که نام جدید تکراری باشد از شما خواسته میشود که نامی را بنویسید که تا به حال کسی انتخاب نکرده باشد.

پس از پذیرفته شدن نام مستعار جدید روی گزینه Close کلیک کنید. حالا از یاهو مسنجر خود به طور کامل خارج شوید یعنی روی آیکون آن در پائین صفحه سمت راست کنار ساعت ویندوز کلیک راست کرده و Exit شوید.

سپس دوباره Sign in شوید. حالا برای استفاده از نام مستعار کافیست تا در پنجرۀ چت روی گزینۀ Send as کلیک کرده و نام مستعار را انتخاب کنید. یا اینکه در هنگام ورود به یک چت روم در بالای صفحه نامی را که میخواهید با آن داخل Room شوید انتخاب کنید. به تصاویر زیر دقت کنید:


جالب است بدانید که هنگام ورود به یک چت روم حروفی که از شما خواسته میشود تا تایپ کنید به بزرگ بودن و یا کوچک بودن حروف حساس نیستند. (همه را کوچک بنویسید بره!)
7. دانلود و کپی برداری از عکس فردی که با شما چت میکند:
راه های مختلفی برای گرفتن عکس فردی که با شما چت میکند و عکس او در گوشۀ تصویر نمایش داده میشود وجود دارد. خود یاهو اجازۀ کپی برداری از عکس را به ما نمیدهد.
شما در زیر میتوانید ساده ترین راه را برای کپی گرفتن از هر عکسی یاد بگیرید:
در هنگام چت با فرد مورد نظر دکمۀ Print Screen را که در کی برد شما موقعیت دارد چند بار برای اطمینان فشار دهید. این دکمه در بعضی از کی برد ها به صورت Prt SC هم نوشته میشود. حالا به منوی Start رفته سپس به All Programs و بعد به Accessories بروید و روی گزینۀ Paint کلیک کنید. زمانیکه برنامه Pain باز شد دکمه های Ctrl و V را با هم فشار دهید تا عکس گرفته شده از صفحه نمایش در آن کپی شود. سپس با استفاده از ابزار Crop قسمت عکس مورد نظر را انتخاب کرده و Crop کنید تا فقط همان قسمت انتخاب شود و بقیه صفحه پاک گردد. در پایان عکس خود را ذخیره یا Save کنید. به تصاویر زیر برای درک بهتر موضوع دقت کنید:

انتخاب گزینۀ Crop


انتخاب بخشی از تصویر
پس از انتخاب تصویر روی گزینۀ Crop کلیک کنید.

حالا عکس شما ایجاد شده و میتوانید آن را ذخیره کنید.

8. دسترسی به آرشیو چت یاهو مسنجر بدون اتصال به اینترنت:
شاید شما جزء کسانی باشید که یاهو مسنجر خود را طوری تنظیم کرده که بتوانید تمام مکالمات چت خود را ذخیره کنید. اما یاهو اجازه دسترسی به آرشیو چت شما را بدون اتصال به اینترنت نمیدهد! علتش هم این است که یاهو این آرشیو چت را دیکود (رمزی) میکند تا افراد دیگر قادر به دیدن آن نباشند. اما شاید شما دوست داشته باشید تا در اوقاتی که به اینترنت متصل نیستید به آرشیو چت خود دسترسی داشته باشید! شاید هم دوست دارید آرشیو چت کسانی را که با یاهو مسنجر کامپیوتر شما چت کرده اند ببینید! در زیر هم آموزش ذخیره سازی مکالمات به صورت آرشیو و هم چگونگی دسترسی به این آرشیو بدون نیاز به اینترنت و حتی دسترسی به آرشیو دیگران بدون نیاز به پسوورد آموزش داده شده است.
توجه (یاهو مسنجر 11 به بالا آرشیو مکالمات شما را به صورت آنلاین ذخیره میکند و امکان دیده شدن آرشیو در حالت Offline وجود ندارد).
آموزش ذخیره سازی مکالمات در یاهو مسنجر:
پس از Sign in شدن به منوی Messenger رفته و از لیست باز شده روی گزینۀ Preferences کلیک کنید. در پنجرۀ باز شده در سمت چپ صفحه روی گزینۀ Archive کلیک کنید و در پنجرۀ باز شده دایره ای را که در جلوی آن نوشته شده Yes, Save all my messages انتخاب کنید و Ok کنید. از این به بعد تمام مکالمات شما در یاهو مسنجر ذخیره خواهد شد.

آموزش مشاهده آرشیو یاهو مسنجر به صورت آفلاین:
شما میتوانید آرشیو تمام مکالمات خود را با هر فردی که داشتید و با هر آی دی که انجام دادید توسط نرم افزار Yahoo Messenger Archive Decoder مشاهده نمائید. لینک دانلود این نرم افزار رو برای شما در زیر قرار داده ام. (هیچ جای دیگه همچین چیزی رو مجانی پیدا نمیکنین! میگین نه؟ پس بگردین!)
بعد از نصب این برنامه آن را باز کنید. از سمت چپ صفحه آی دی را که توسط آن sign in شده اید و چت کرده اید انتخاب کنید.

سپس روی گزینۀ Next کلیک کنید. در صفحۀ جدید از لیست باز شدنی آی دی شخص مورد نظر را که قبلاً با آن مکالمه داشته اید و میخواهید متن آن را ببینید انتخاب کرده و روی گزینۀ View کلیک کنید. خواهید دید که مروگر شما باز میشود و تمام مکالمات شما با شخص مورد نظر نمایش داده خواهد شد.

دانلود نرم افزار Yahoo Messenger Archive Decoder با حجم 387 کیلوبایت!(البته اگه لینک دانلودش کارکنه)

9. جلوگیری از به نمایش درآمدن پنجره کوچک بالای ساعت ویندوز توسط یاهو مسنجر:

حتماً شما پنجرۀ آذار دهنده ای را در هنگام استفاده از یاهو مسنجر میبینید که هر آن در بالای ساعت ویندوز میآید و میرود و وضعیت افراد یا آنلاین شدن آن ها را به شما اعلام میکند. اگر میخواهید که این پنجره دیگر نمایش داده نشود به منوی Messenger رفته و از لیست باز شدنی گزینۀ Preferences را انتخاب کنید. در پنجرۀ باز شده در سمت چپ تصویر روی گزینۀ Messages کلیک کرده و در سمت راست تصویر مربعی را که سمت راست آن نوشته شده Show messages from background windows at bottom right of screen از علامت بیاندازید ok کنید کار تمام است.

10. لیست دستوراتی که میتوانید از آن ها در چت استفاده کنید:
شما میتوانید از این دستورات در چت استفاده کنید:
/cls پاک کردن هیستوری یا مکالمات شما
/join roomname ورود به چت روم با نوشتن نام آن
/goto username رفتن به چت رومی که آی دی مورد نظر در آنجاست
/follow user دنبال کردن کاربر هر جا که میرود
/follow Stop Following جلوگیری از دنبال شدن توسط افراد دیگر
/tell ( name ) اجازه میدهد تا بدون باز کردن پنجرۀ فرد مورد نظر به او پیغام خصوصی بفرستید
/invite ( name ) به شما اجازه میدهد تا فرد مورد نظر را هر جایی که هستید دعوت کنید
/follow ( name ) به شما اجازه میدهد تا یک فرد را دنبال کنید
/stopfollow( name ) دنبال کردن یک نفر توسط شما را متوقف میکند
/cls صفحه را پاک میکند
/join (roomname) به چت روم دلخواه خود با نوشتن نام آن داخل شوید
/ignore add (username) راه آسان برای ایگنور کردن یک نفر
/ignore remove (username) حذف نام کسی که ایگنورش کرده اید.

/logoff تمام پنجره ها را بسته کرده و از مسنجر ساین آوت میشوید
11. استفاده از تب برای چت کردن و جلوگیری از باز کردن چندین پنجرۀ چت به طور همزمان:
این ترفند در یاهو مسنجر 11 به بالا کاربرد ندارد.

ابتدا از یاهو مسنجر خود به طور کامل خارج شده و از کنار ساعت ویندوز روی آیکون آن کلیک راست کرده و گزینۀ Exit را انتخاب کنید سپس رجیستری ویندوز را باز کرده (اگر نمیدانید چگونه رجیستری ویندوز را باز کنید به آموزش شماره 4 مراجعه کنید که در آنجا شرح داده شده است)، سپس به آدرس زیر بروید.
HKEY-CURRENT-USER > Software > Yahoo > Pager
سپس در سمت راست صفحه در فضای خالی سفید رنگ کلیک راست کرده و گزینۀ New و سپس DWORD 32 bit Value را انتخاب کنید و نام آن Tabbed IM بگذارید و مقدار آن را به 1 تغییر دهید. به تصویر زیر دقت کنید.

12. فرستادن اشکال زیبا در هنگام چت. (کدهای مخفی):
با کپی و پیست کردن این کدها داخل پنجره چت یاهو مسنجر اشکال زیبایی ظاهر میشوند که تا حالا هرگز ندیده اید. این کدها به سختی در اینترنت یافت میشوند. در زیر عکسی از تصاویری که این کدها در چت ایجاد میکنند نمایش داده شده، این کدها در را میتوانید با دانلود فایل RAR فقط با حجم 3 کیلوبایت دانلود کنید! بعد از دانلود کردن و Unrar کردن فایل کدهایی را که در فایل های Text نوشته شده دانه به دانه باز کرده و در پنجرۀ چت کپی کنید تا شکل مخفی ظاهر شود:

دانلود با حجم فقط 3 کیلوبایت
13. فرستادن SMS (پیامک) به موبایل افراد از طریق یاهو مسنجر:
در نرم افزار یاهو مسنجر به منوی Actions رفته و روی گزینۀ Send SMS Messange کلیک کنید.

حالا یک پنجره باز میشود که باید روی تب Other Contact کلیک کرده و سپس شماره موبایل فرد مورد نظر را به یکی از 3 شیوۀ زیر وارد کنید:
(408) 555-1212
+1-408-555-1212
+91 98 222 49494
یا
+93123456789
پشنهاد میکنم که از طریقۀ چهارم که طریقۀ خودم هست استفاده کنید و ابتدا علامت + که به جای صفرهای کد کشور میباشد را استعمال کرده و سپس کد کشور را وارد کنید و در پایان شماره موبایل طرف مورد نظر را و اگر شماره موبایل شما با صفر شروع میشود، صفر آن را ننویسید.
اگر شماره را درست وارد کرده باشید در بالای پنجرۀ باز شده این متن که در تصویر زیر هست نمایش داده خواهد شد:

14. استفاده از کلیدهای Shortcut (میانبر) در هنگام استفاده از یاهو مسنجر:
نمایش دادن عکس من
Ctrl + Shift + F8
تنظیمات
Ctrl + Shift + P
ساین کردن از به موبایل Ctrl + Shift + D
ساین آوت کردن Ctrl + D
بسته کردن مسنجر Ctrl + Q
اضافه کردن نفر جدید به لیست Ctrl + Shift + A
آرشیو مکالمات Alt + Shift + V
نمایش لیست به صورت فشرده Ctrl + Alt + C
نمایش لیست با جزئیات Ctrl + Alt + D
نمایش لیست آفلاین ها یا برعکس Ctrl + H
تغییر وضیعت به در دسترس بودن Ctrl + Alt + A
تغییر وضعیت به مشغول بودن Ctrl + Alt + B
مخفی کردن خود به همه Ctrl + Alt + I
فرستادن پیغام Ctrl + M
شروع چت ویدئویی Ctrl + J
شروع چت صوتی Ctrl + L
زنگ زدن به شمارۀ مورد نظر Ctrl + K
فرستادن پیغام اس ام اس Ctrl + T
فرستادن ایمیل Ctrl + Y
فرستادن جزئیات تماس من Ctrl + Shift + C
فرستادن لیست مسنجر من Ctrl + Shift + M
تقاضای جرئیات فرد در لیست Ctrl + Shift + R
15. کدهای تمامی شکلک های یاهو مسنجر:





ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 326
  • بازدید کلی : 8,642